Benne voltunk a TV-ben!!!!!

Oh, micsoda nagy dolog történt velünk!!!!!!
Benne voltunk a TV-ben!!!!

Az egyik vasárnap kaptam a telefont, hogy szívesen eljönnének a kávézóba forgatni az M2-től, az Én vagyok itt című műsorba egy másik kávézóval közös riportra.
Mondanom sem kell, hogy majd kiugrottam a bőrömből, annyira boldog lettem!!!
Nagyon készültünk a lányokkal a boltban, pakolásztunk, takarítottunk és pont, mire minden elkészült, megérkezett Fábián Krisztián az M2 riportere. Olyan kedves volt, hogy nem volt nehéz felszabadultan nyilatkoznom és be kell valljam, amúgy sincs nagy probléma a beszélőkémmel, így nagyon sokat beszélgettünk. Igazán kellemes volt a felvétel, nagyon élveztük, de aztán még persze izgulhattam, hogy mi kerül adásba.
Szombat este, épp egy másnapi vizsga miatt voltam egyébként is igen ideges, remegő gyomorral ültem a TV elé, hogy a családom körében, együtt nézzük meg anyát:) A gyerekek visítottak, amikor megláttak, nagyon cukik voltak, így mondanom sem kell, hogy még inkább tetszett az eredmény, hiszen a gyerekek és a családom is nagyon büszkék voltak rám. 
Nagyon jó érzés volt, hogy megmutathattam a Kedves Pöttyöst egy országos csatornán, fő műsoridőben és remélem, hogy sokan látták, érezték, hogy mennyire családias kis kávézó a miénk.  Szuper volt látni, hogy azt, amit létrehoztunk, értékelik annyira, hogy bemutatják és felhívják a figyelmet ilyen picike családi vállalkozásokra is.
A riportban szereplő másik kávézó, a gödöllői Pure, felkeltette az érdeklődésemet, így egyszer biztosan meglátogatjuk majd.
És persze remélem, hogy minket is s
okan meglátogatnak majd:)

Köszönjük a sok gratulációt, nagyon jól esett, igazán kedvesek vagytok:)

Nézzétek, szeressétek, terjesszétek:)

https://www.petofilive.hu/video/2018/11/24/nezzunk-szet-nehany-bajos-videki-kavezoban/?fbclid=IwAR05onS5QWE372qFutCBJSAsxf5BcpSFPISRtZrSmAQhPVWx4a35hwhIzl4

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Figyelj Ránk!

Pöttyös Karácsony

Gubanc Gabi