Egy imádnivaló bejegyzés a kis kávézónkról

Tegnap abban a szerencsében részesülhettem, hogy a noszvaji kirándulásukat követően, Kovács Patrícia és kedves családja célzottan meglátogatta a Pötyit!
Pár napja kértem segítséget a Mompreneurs csoportban, ahol magyar vállalkozó anyukák ötletelünk és segítjük egymást. rengeteg ötletet és jó tanácsot kaptam, hogy hogyan tudnám a Kedves Pöttyöst sikeressé tenni, hiszen 3 év után is a minimumért küzdünk. Nagyon elfáradtam most, lelkileg és fizikailag is kimerültem, így különösen jól esett a csoporttagok önzetlen segítsége. Sok ötletet tudok majd használni, nagy örömötökre, hisz például többet leszünk nyitva, hogy többet tudjatok nálunk lenni:)
Nagyon jól esett, hogy Patrícia is felfigyelt a segélykiáltásomra és egy kellemes kávézást követően, időt, energiát szánt rám/ránk és írt egy ilyen remek cikket! Én könnyezve olvastam, hiszen nagyon jó volt látni, hogy ő, kívülről hogyan látja a kis vállalkozásomat! Jó volt velük találkozni, beszélgetni, bemutatni a kis világomat, de még jobb volt olvasni, hogy mennyire értette, érezte, amit átadni szeretnék!Köszönöm, nagyon hálás vagyok és remélem, hogy egyszer majd, valamilyen formában megtudom hálálni neki a kedvességét!

Olvassátok, szeressétek és kövessétek Őt is és engem is:)

https://neszeszer.blog.hu/2018/11/06/kavezobol_is_a_pottyos_az_igazi?fbclid=IwAR033uphyGMTR-Ybe6sYxVas66cex7AlHfHPwYfD487iKsIUdjAFjxuUK3Y

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Figyelj Ránk!

Pöttyös Karácsony

Gubanc Gabi