Szeretlek Magyarországon a Kedves Pöttyös

Nem rég nagyon elfáradtam és úgy éreztem, hogy már nincs több ötletem és erőm a Pötyi minden napjaival kapcsolatban, ezért segítséget kértem a Mompreneurs csoportban, ahol Dobó Matiz Petra is felfigyelt az írásomra és felajánlotta önzetlen, odaadó és kedves segítségét. Addig-addig küzdött értem, míg elérte, hogy a közösen összehozott cikkünk megjelenjen a Szeretlemmagyarország oldalán, ami igen nagy megtiszteltetés volt számomra!
Bár jobban örültem volna, ha másról szól a cikk, de talán tényleg kevés az őszintén kitárulkozó vállalkozó és ez a bejegyzés segíthet majd másoknak is megnyílni és nem csak a sikerekről, de a kudarcokról, problémákról is beszélni kell. Esetemben a sok munkát a számok 3 év után sem igazolják és már nagyon elfáradtam, hisz szeretném, ha a befektetett energia és idő végre a családom boldogulását is szolgálnák végre. Úgy érzem, hogy egy nagyobb városban könnyebb lenne megtölteni a kávézót, de én itt szeretnék Mezőkövesden egy ilyen kézműves kávézót. Szüksége van ennek a kincseket rejtő kis városnak egy ilyen kis ékszerdoboznak és remélem, hogy megfogom tudni tartani és elfogom érni a legfőbb célomat.

Sok minden van készülőben, rengeteget dolgozom a háttérben és sok kedvesség vár majd Benneteket nálunk:)

Olvassátok, szeressétek és gyertek hozzánk:)

https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/kedves-pottyos-egy-anyuka-a-szivet-lelket-kiteszi-hogy-megmaradjon-a-kezmuves-kavezoja-mezokovesden/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Figyelj Ránk!

Pöttyös Karácsony

Gubanc Gabi