Tóth Tímea, a virágkötő művész

Az Ismerd meg az alkotót, aki az ajándékod készíti következő, nagyszerű kézműves Tóth Tímea, aki virágkötőként dolgozik szabadidejében és akinek a kezei között életre kelnek még a száraz virágok is! Művésznek én neveztem el, mert káprázatosak a munkái, de remélem ti sem gondoljátok túlzásnak ezt a megnevezést.

Timi nyitás óta a boltom állandó "lakója", vagyis nem ő, hanem a csodás munkái. Nem volt nehéz igent mondanom a megkeresésére, hiszen olyan gyönyörű kompozíciókat alkot, hogy néha csak állok és csodálom hosszan a munkáit. Olyan szépek az általa készült ajtó- és asztaldíszek, koszorúk és kis dekorációk, hogy az embernek tátva marad a szája, ha rájuk néz és azonnal akar magának valamit Timitől. Bevallom, én magam is szoktam alkotni, adventi koszorú készítő workshopom is lesz most, de Timi az abszolút best számomra, oda vagyok mindenért, amit elkészít. Nekem is van már minden évszakhoz és ünnepekhez kapcsolódva valamim, amit ő készített és amire öröm ránézni, mert kedvességükkel és bájukkal minden otthonba melegséget és lelket varázsolnak. Munkái szó szerint mesések, kifinomultak, ízlésesek, kedvesek és magas minőségben készülnek. 



A Kedves Pöttyösben jelenleg adventi és karácsonyi dekorációit láthatod, de minden évszakhoz és ünnephez kapcsolódva készít természetes anyagokból valami kedvességet, ezért érdemes követni a munkásságát. Ha valami egyedit képzeltél el, azt is szívesen elkészíti, írj rá bátran:)

Timi munkáit itt láthatjátok a facebookon:

 https://www.facebook.com/profile.php?id=100014476445725

És hogy ki Ő? Mit kell tudni róla? És mi a célja? Most megtudhatod.

.............................................................................................................................................................


A nevem Tóth Tímea, egy 5 éves élénk fiú anyukája vagyok. Szakmámat tekintve közgazdasági főiskolát végeztem, a Jura-Plussz Kft.-nél dolgozom főállásban pénzügyi területen. 

Az alkotás szenvedélye már általános iskolás korom óta kísér, igaz akkor még nagyon kezdeti szinten műveltem (sógyurmáztam, üveget festettem és apró díszeket készítettem).

Mivel a későbbiekben is maradt ez a szenvedély és nagy örömömre másoknak is tetszett egy-egy elkészült darab, saját használatra és ajándékba egyre többször készítettem díszeket, használati tárgyakat (képtartó, dobozok, levendulazsák). Ekkor még főleg mások munkáiból merítettem ihletet.  

2011-ben volt lehetőségem elvégezni egy virágkötő OKJ-s képzést, ahol a menyasszonyi csokor készítésétől egészen a sírdíszekig sok minden készítésébe belekóstolhattam.
Innentől kezdve folyamatosan gyártom az évszaknak és az aktuális „divatnak” megfelelő díszeket és teljesen biztossá vált számomra, hogy az életemben mindig jelen lesz  a „kreatívkodás”. 

Készítettem már sokféle díszt: dekupázs technikával dobozokat, használati tárgyakat; esküvőre élővirágos díszeket; sírdíszeket; a szívemhez legközelebb mégis a termésekből, száraz virágokból készült asztaldíszek és kopogtatók állnak.

Sokan kérdezték már tőlem, hogy a főállásom és a kisfiam mellett, hogy van energiám csinálni??
Pedig még nem is tudják, hogy egy hosszú nap után, mikor már otthon minden elcsendesedett, képes vagyok éjszakába nyúlóan dolgozni, csak azért mert éppen kitaláltam valami újat, amivel persze egy napot sem lehet várni.J

Imádok alkotni, új dolgokat kitalálni; imádom, hogy mennyire tetszik egy-egy új dísz az embereknek.
Nem munka ez, sokkal inkább szenvedély…  ez tölt fel, kapcsol ki, máshogy nem is lehetne ezt csinálni. 

Timi december 1-jén, 10 órától grincsfa készítő workshopot fog tartani, amikor megmutatja Nektek, hogy hogyan és miből készül ez a közkedvelt karácsonyi dekoráció, illetve ti magatok is elkészíthetitek a saját ízléseteknek megfelelő dekorációt. 
Jelentkezni Timi facebook oldalán lehetséges. 

Természetesen vele is játszunk egy jót, fel is ajánlott egy nagyon cuki kis hóemberes dekorációt, amit a Kedves Pöttyös facebook oldalán meghirdetett játék keretében meg is nyerhettek. 

Íme néhány kép a munkásságából, de elhihetitek nekem, hogy élőben még szebbek.  










Ez lesz a játék nyereménye, ez a cuki kis hóemberes:)

Kövessétek Timi munkásságát és minket is, ha a lelketek vágyik a szépre és a jóra!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Figyelj Ránk!

Pöttyös Karácsony

Gubanc Gabi