Virágos Világom


Mai alkotónk, akit szeretnék Nektek bemutatni, Kósik Anita, aki a Virágos Világom kézművese.


Anitát nem rég óta ismerem, de a munkái első látásra szerelem kategória volt nálam. Olyan magas minőségben dolgozik, hogy kiállítást érdemelnének a keze által hímzett tárgyak. A szalaghímzés számomra alapvetően egy csoda, hisz a tű és én nem vagyunk jó barátok és próbáltam is ezt a technikát, de nehéz volt, így nem lett tartós a kapcsolatunk. Aztán egyszer Anita megjelent az üzletbe, behozta a termékeit és azóta ékesítik a polcainkat. Első körben párnákat hozott, melyek Anyák-Napjára tökéletes ajándékok voltak a nagymamáknak, de később a lányaim is kaptak névre szóló, színeikben hozzájuk passzoló párnákat. Ezeket követték a táblák és a különböző dobozok, táskák, pénztárcák, melyek közül még most is az a kedvencem, ami a Kedves Pöttyös facebook oldalának fejlécében látható. A boltban most is sok szép szalaghímzéses csoda kínálja magát eladásra, melyek szép és kedves ajándékok lehetnek Karácsonyra is. 


Anita nyereménynek egy csodás kis párnát ajánlott fel, de aki nem bízná a szerencsére, még van kapacitása személyre (akár névre szóló) ajándékok készítésére. 
Kövessétek, szeressétek a munkásságát, megérdemli a figyelmet!


Facebook oldala: https://www.facebook.com/viragosvilagom/




..........................................................................................

Virágos Világom

Kósik Anita vagyok, a Virágos Világom alkotója és a Csipke Porta háziasszonya Cserépfaluban. Eredeti végzettségemet tekintve óvónő vagyok, de sokáig más területen dolgoztam. Egy gyönyörű nagylányom van, aki hozzám hasonlóan ragaszkodik hagyományaink őrzéséhez.
A szallaghímzés több éve az életem része, de kezdetben csak családtagoknak, barátoknak hímeztem ajándékba. Az ő bíztatásukra kezdtem el vállalkozás formájában is alkotni és hoztam létre a Virágos Világomat. Varrás közben kikapcsolódom, imádok a kellékek között válogatni és szeretem a színek játékát. Nincs kifejezetten megtervezett mintám, a szalagok egymás után követik egymást és alakulnak végül egymással harmóniában mintává. Szín- és minta világom egyedi, ami köszönhető annak az alázatnak és szeretetnek, amivel a munkáim születnek. Kedvelem az új kihívásokat, színeket és felkéréseket, mert ezek számomra mindig nagyon izgalmasak, új dolgok születhetnek egy-egy egyedi megrendelésből, ötletelésből.
Kínálatomban megtalálhatóak párnák, dobozok, képek, táblák, táskák, pénztárcák, de folyamatosan új alapanyaok után kutatok. Szeretem a feliratos ajándékokat, mert azok mindig személyre szabottak, azért készülnek, hogy valakinek örömet okozzanak. A hímzés megnyugtat, gondolataimba merülve tervezhetem a következő öltéseket, de a vendéglátás is közel áll a szívemhez, ezért két kezem munkájával várom a Csipke Portára a vendégeket, akik megismerkedhetnek a falusi vendéglátás szépségeivel.















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Figyelj Ránk!

Pöttyös Karácsony

Gubanc Gabi